[vc_row css=”.vc_custom_1460510505640{padding-top: 150px !important;padding-bottom: 150px !important;}”][vc_column width=”1/2″]
OSB
[/vc_column][vc_column width=”1/2″]Communicatie moet soms wringen
[vc_column_text]In de Schoonmaakbranche gaat het er soms niet zo netjes aan toe. Omdat een halt toe te roepen is het OSB-keurmerk ontwikkeld. Via een radiocampagne werd het keurmerk bij heel Nederland onder de aandacht gebracht. Firma de Wringer deed heel wat stof opwaaien in de sector. En dat was ook precies de bedoeling!
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1509378488244{padding-bottom: 25px !important;}”][vc_column width=”1/3″]
[/vc_column][vc_column width=”1/3″] [/vc_column][vc_column width=”1/3″] [/vc_column][/vc_row][vc_row el_class=”text-align-center small” css=”.vc_custom_1509378430099{padding-top: 150px !important;padding-bottom: 150px !important;}”][vc_column]