[vc_row css=”.vc_custom_1460510505640{padding-top: 150px !important;padding-bottom: 150px !important;}”][vc_column width=”1/2″]
Gyproc Saint Gobain
[/vc_column][vc_column width=”1/2″]De sales een stuc verhogen
[vc_column_text]De gipsen van Gyproc overtreffen alle andere gipsen maar toch hadden ze moeite met het verhogen van de sales. Uit onderzoek bleek dat stukadoors heel trouw zijn aan het product dat ze al jaren gebruikten. Daarom is de focus van de campagne gericht op het genereren van trials. Er zijn meerdere ludieke salesincentives ontwikkeld om te doelgroep in beweging te brengen en met succes. De sales gingen een heel stuc omhoog. Proberen bleek geloven!
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”597″ img_size=”full”][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1509023812726{margin-top: 25px !important;}”][vc_column][vc_single_image image=”598″ img_size=”full”][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1509024636399{margin-top: 25px !important;}”][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”600″ img_size=”full”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”601″ img_size=”full”][/vc_column][/vc_row][vc_row el_class=”text-align-center small” css=”.vc_custom_1509024257273{padding-top: 150px !important;padding-bottom: 150px !important;}”][vc_column css=”.vc_custom_1509018400190{background-position: 0 0 !important;background-repeat: repeat !important;}”]