[vc_row css=”.vc_custom_1460510505640{padding-top: 150px !important;padding-bottom: 150px !important;}”][vc_column width=”1/2″]
Tesa
[/vc_column][vc_column width=”1/2″]Strakke lijnen hebben een kleur
[vc_column_text]Soms is je product goed genoeg en hoef je klanten alleen maar de weg ernaar toe te wijzen. Zo wisten we bij tesa uit onderzoek dat consumenten grote waarde hechten aan goed schilderwerk, maar uit het enorme aanbod in de winkel niet weten welk product ze moeten kiezen. Hieruit volgde onze keuze voor een kleurrijke schapnavigatie waarbij we klanten via een eenvoudig kleurenpalet naar het juiste product leiden. De campagne is crossmediaal uitgerold waarin het eindresultaat (strakke lijnen) direct is gekoppeld aan een toepassing en de juiste kleur tape.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]
[/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1509023812726{margin-top: 25px !important;}”][vc_column][vc_single_image image=”554″ img_size=”full”][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1509024636399{margin-top: 25px !important;}”][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”556″ img_size=”full”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”557″ img_size=”full”][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1509024250281{margin-top: 25px !important;}”][vc_column][vc_single_image image=”558″ img_size=”full”][/vc_column][/vc_row][vc_row el_class=”text-align-center small” css=”.vc_custom_1509024257273{padding-top: 150px !important;padding-bottom: 150px !important;}”][vc_column css=”.vc_custom_1509018400190{background-position: 0 0 !important;background-repeat: repeat !important;}”]